Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Populist Trends in Republican Presidential Nomination Acceptance Speeches
Benson, Sophie ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Bibliographic note BENSON, Sophie Elisabeth. Populist Trends in Republican Presidential Nomination Acceptance Speeches. Mater thesis. Charles University, Faculty of Social Sciences, Institute of Sociological Studies and Institute of Communication Studies and Journalism. Supervisor prof. Mgr. Anna Shavit, Ph.D. Abstract Populist rhetoric was quantified in all US Republican presidential nomination speeches between 1968 and 2020 utilizing Paul Taggat's model of Populism as an index to discern the viability of populist rhetoric as an effective campaign strategy in light of the shrinking core demographics of the Republican Party. The data found underscored the 2013 Growth and Opportunity Project conducted by the Republican National Convention (RNC) that the core demographics of the RNC were shrinking in electoral relevance and that the RNC was not persuasive with demographics that existed outside of their core constituency. This research showed that while populism is an everpresent phenomenon in RNC campaign rhetoric it is not sufficient in compensating for the depleting electoral strength that once guaranteed definitive electoral victories. Additionally, neither the degree of populism recorded in the speech nor in the audience response thereto correlates to the electoral outcomes. While populism is a powerful...
Tvorba a vedení prezidentských kampaní s případovou studií Emmanuela Macrona 2017
Pečenková, Markéta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Profesionalizovaná kampaň je nedílnou součástí každé kandidatury a nejinak je tomu u uchazečů o prezidentský úřad. Prezidentské kampaně ve svém vývoji doposud zaznamenaly dva výrazné milníky. Prvním byl souboj Nixona a Kennedyho v roce 1960, jejich debatní střet je považován za nástup televizní politiky. Dalším byl rok 2008 a kampaň Baracka Obamy s masivním využitím sociálních sítí a moderních komunikačních nástrojů. Dalším takovým milníkem může být právě kampaň Emmanuela Macrona, který využil nejen rad zahraničních profesionálů, ale pracoval i s nejnovějšími daty o volebním trhu a trendech komunikace, díky čemuž dokázal nastavit velmi efektivní strategii. Tato diplomová práce se věnuje způsobům, jak prezidentskou kampaň efektivně nastavit a vést a výsledná doporučení pak podrobuje srovnání právě s kampaní Emmanuela Macrona. Dochází tak zjištění, nakolik má kampaň Emmanuela Macrona přínos pro vědní disciplínu politického marketingu a zda dosahuje dalšího zlomu ve způsobu tvorby a vedení prezidentských kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.